TikTok jobber nå med nye funksjoner for å forbedre shopping og ecommerce områdene i appen. Nå har noen utvalgte brukere fått tilgang til et nytt "Order Center"-panel i appen, som sporer alle produkter du har kjøpt, sett på, eller til og med potensielt kan være interessert i.
![](https://assets-global.website-files.com/6195041f0d8419e71e9d72f1/62f3a6de39ce35526ee2dedf_Hg5UxKW7NMV1Ok3je7gfy7G57uJB2HzN7Q5d4TingTe0xf4ZlT5Z7uTRYXWIJ_3Hf-IIrYzSj43cxz6ej0axinZGQmBQOTakhE-FolSFeG_GJi1W5NVQgdZDcuw72pQq2JSiOMedaIPBkjzz0ncPi4Y.png)
Som du kan se i dette eksemplet, lagt ut av sosiale medier-ekspert Matt Navarra, vises nå det nye "Order Center" for noen brukere sammen med "Rediger profil"-alternativet deres i appen.
Trykker man på knappen åpner det seg et e-handelsdashbord som viser alle aspekter av din TikTok-handelsopplevelse, inkludert betalingsdetaljer, varer du har merket, anbefalinger, bestillingsstatus og mer.
![](https://assets-global.website-files.com/6195041f0d8419e71e9d72f1/62f3a6ddb9b8312b7c28b360_DtjaS1ocewPipnsbMTpdWa3i_gUalNos-KpHVEcSyqbTm5-sqq8G81uqsJ5SCsYX8ovDJiBjN9Iq8Murt8LayECwKBAOYfX989SMcT6AFidtwdOKdzU0ZEaoBBCTWRrd-QIeuOkdhwifD6sTZVJ3OH0.png)
Det er det siste i TikToks skifte mot e-handel, som allerede har vært en vinner i den kinesiske versjonen av appen. Faktisk kommer størstedelen av inntektene generert av Douyin, den kinesiske varianten av TikTok, nå fra in-stream eCommerce-integrasjoner, som også har tilrettelagt nye veier for inntektsgenerering for influencere, via integrasjoner av merkevarepartnerskap som muliggjør mer organisk type kampanjer i appen.