Om kunden
Dette er Foto.no
Foto.no blant Norges fremste forhandlere av foto- og video-utstyr. Med hovedkontor i Bjørvika, Oslo, har de også utvidet med en butikk/salgsavdeling i Bergen.
Foto.no blant Norges fremste forhandlere av foto- og video-utstyr. Med hovedkontor i Bjørvika, Oslo, har de også utvidet med en butikk/salgsavdeling i Bergen.
Foto.no hadde et ønske om å etablere seg på TikTok, og visste at for å holde relevante måtte de ha en tilstedeværelse der. De hadde prøvd seg frem på egen hånd over en periode, og selv om de erkjente potensialet og viktigheten av TikTok, var de usikre på hvordan de skulle navigere denne plattformen og lage innhold som både fikk visninger og var relevant. De trengte veiledning for å definere sitt innhold, konsept, og hvordan de skulle fremstå på TikTok for å styrke merkevarekjennskap, bygge sterkere relasjoner til sine målgrupper, og til slutt, drive trafikk og salg.
Gitt utfordringene Foto.no sto overfor med TikTok, trådte vi til for å tilby en helhetlig løsning. Vi utarbeidet en fullstendig strategi for TikTok som dekket alle viktigste aspektene:
I tillegg til strategien, tok vi hånd om all produksjon av innhold de første månedene. Dette tillot oss å finpusse strategien i praksis og lage en robust mal som Foto.no kunne bygge videre på. Gjennom denne prosessen sikret vi at de ikke bare hadde en tilstedeværelse på TikTok, men en tilstedeværelse som var målrettet, engasjerende, og tilpasset deres merkevare.