Gratis webinar

Hvordan lykkes på TikTok som bedrift

I dette webinaret gir vi deg en steg for steg metode for å effektivt og treffsikkert lykkes på TikTok for din bedrift.

Dette vil du lære
Se mindre
Arrow - down

I webinaret vil du lære:

Den største feilen bedrifter gjør når de skal etablere seg på TikTok
Innsikt i hvordan algoritmen fungerer, slik at innholdet ditt treffer riktig.
Hvordan du lager en hook som drar seeren inn
Hvordan du går fra visninger til konverteringer på TikTok
Case: Hvordan riktig redigering kan ta deg fra 200 til 5 millioner visninger
Case: Hvordan gjøre enhver bedrift interessant på TikTok
Hvordan oppnå en gjennomsnittlig ROAS på 38x med TikTok annonsering
Ved å produsere, publisere og analysere over 1000 videoer for våre kunder, inkludert bedrifter som Aprila Bank, Active Education, Foto.no og Anton Sport, har vi vært på førstelinjen i utforskingen av hva som fungerer, hva som fenger, og ikke minst, hvorfor. Ikke bare som et verktøy for markedsføring, men også som innholdsskapere gjennom vår egen bryå-konto.

Registrer deg og bli med på live webinar mandag 11. desember kl. 12:00!

Takk! Vi har mottatt innsendingen av skjemaet, og sender deg en demovideo på mail straks! Husk å sjekke spam dersom du ikke har mottatt mailen innen noen få minutter.
Oops! Noe gikk galt under innsending av skjemaet

I webinaret vil du lære:

Den største feilen bedrifter gjør når de skal etablere seg på TikTok
Innsikt i hvordan algoritmen fungerer, slik at innholdet ditt treffer riktig.
Hvordan du lager en hook som drar seeren inn
Hvordan du går fra visninger til konverteringer på TikTok
Case: Hvordan riktig redigering kan ta deg fra 200 til 5 millioner visninger
Case: Hvordan gjøre enhver bedrift interessant på TikTok
Hvordan oppnå en gjennomsnittlig ROAS på 38x med TikTok annonsering
Ved å produsere, publisere og analysere over 1000 videoer for våre kunder, inkludert bedrifter som Aprila Bank, Active Education, Foto.no og Anton Sport, har vi vært på førstelinjen i utforskingen av hva som fungerer, hva som fenger, og ikke minst, hvorfor. Ikke bare som et verktøy for markedsføring, men også som innholdsskapere gjennom vår egen bryå-konto.

– Markedsførere har ikke råd til å overse TikTok

Sosiale medier har forandret måten bedrifter markedsfører seg på. Fra de tidligere dagene med Facebook til fremveksten av Instagram, har bedrifter kastet seg over nye plattformer i håp om å kapitalisere på deres vekst.

En plattform som imidlertid fremdeles er undervurdert av mange norske bedrifter, er TikTok.
Les artikkel