Kunde:

Fra konseptutvikling til ferdig produksjon

Oppdrag

Teleoutlet er en nettbutikk for bittelitt brukte og så godt som nye mobiltelefoner. Har du byttet inn telefonen din hos Telenor, Talkmore eller Ice? Da har den havnet hos Teleoutlet.

Dette var en kampanje i samarbeid med mediebyrået Amidays og kunden Teleoutlet. Vi sto her for hele prosessen fra konseptutvikling til ferdig produksjon.

Resultat

Det er en lifehack

Annonsen fanger en hverdagslig situasjon mellom mor og datter, der «ny-ish»-telefoner fra Teleoutlet blir løsningen.

Mindre på regninger og mer til venner

Annonsen fanger en lett og morsom samtale mellom to venner, der Teleoutlet-telefoner gir besparelser og frihet.

Alt er dyrt!

Annonsen viser en student som klager på høye utgifter, før en venn introduserer «ny-ish» iPhone fra Teleoutlet som en smart løsning for å spare penger.

Mamma sparer penger

I en kort video som bruker en gjenkjennelig situasjon for å vise hvordan Teleoutlet gjør det enkelt å spare på mobilkjøp.

Bygge opp en troverdighet på kompetanse

For å vise frem deres kompetanse har vi gjort dette gjennom informativt innhold som går inn på relevante temaer innen trening og kosthold. 

1.

ECM
1 t siden

Behind the scenes

Gå til Snapchat profil

Hør hva de sier

Med denne kampanjen ønsket vi å teste nye kanaler og nå ut til nye målgrupper for Teleoutlet. Jeg visste at ECM hadde spisskompetanse på det innholdet vi trengte. Samarbeidet var effektivt, enkelt og gøy, og både vi og kunden er veldig fornøyde med resultatene!
Signe Brekke
Innholdsrådgiver i Amidays

La oss ta en kaffe ☕️

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.