Kunde:

Produksjon av bedriftsvideo og annonser

Oppdrag

Vi utviklet en kampanje for Lunsjkokkene med fokus på å nå ut til bedriftsmarkedet. Målet var å lage engasjerende og relevante videoer som tydelig kommuniser fordelene med å velge Lunsjkokkene som leverandør. Vi hadde ansvar for konseptutvikling, casting og produksjon.

Annonser

Jeg slutter

Annonsen viser en oppgitt ansatt som truer med å slutte på grunn av dårlig lunsj. Hun introduserer Lunsjkokkene for sin sjef som en sunnere og rimeligere løsning for kontoret.

Styremøte

Denne annonsen tar seeren med inn i et styremøte hvor klager på dårlig lunsj skaper frustrasjon. Et av styremedlemmene legger frem Lunsjkokkene som en sunn og rimelig løsning.

Voiceover

En fortellerstemme forklarer hvordan dårlig lunsj påvirker energi, produktivitet og trivsel. Deretter introduseres Lunsjkokkene som en enkel og rimelig løsning med sunn og variert lunsj levert rett til kontoret.

Filmstudio

Når usikkerheten om lunsjen dukker opp på settet, bryter kokken fra Lunsjkokkene inn med en smartere løsning: fleksible menyer, sunne alternativer og lave kostnader – tilpasset hver enkelt, levert til hele teamet.

Pitch

En effektiv og redigert kortversjon av hovedvideoen, laget for å raskt fange oppmerksomhet og formidle kjernebudskapet: god lunsj gjort enkelt med Lunsjkokkene.

Maten

En kort og fristende video som kun viser maten og tilberedningen – fra råvarer til ferdige retter. Fokus er på å vekke matlyst og vise hvor variert og smakfull lunsjen fra Lunsjkokkene er.

Bygge opp en troverdighet på kompetanse

For å vise frem deres kompetanse har vi gjort dette gjennom informativt innhold som går inn på relevante temaer innen trening og kosthold. 

1.

ECM
1 t siden

Behind the scenes

Gå til Snapchat profil

La oss ta en kaffe ☕️

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.