Case:

Bruker TikTok for å drive salg til nettbutikk og butikk

11.51x
Gjennomsnittlig ROAS
2.51%
Konverteringsrate
Om kunden

Dette er Brando

Brando.no er en norsk nettbutikk som lever ved siden av deres fysiske butikker. I dag drifter de 29 butikker rundt om i Norge: 9 Brando butikker med klær til dame og herre. 15 Brando Kids butikker og 5 Jack & Jones butikker.

Oppdrag

I vårt samarbeid med Brando fokuserer vi på å utvikle og implementere en strategi for TikTok som er tro med merkevaren sin tone of voice, med et særlig fokus på betalt annonsering for å drive trafikk og øke salg. Vårt mål er å skape vekst og forsterke merkevarebevisstheten blant relevant målgruppe. Ved å utnytte TikTok annonsering effektivt, jobber vi for å øke synligheten og tiltrekke flere kunder til Brando. Dette skal bidra til at Brando er det foretrukne valget neste gang de handler.

Resultat

Resultatene fra TikTok-kampanjene for Brando er svært positive. Gjennomsnittlig ROAS (return on ad spend) er på 11.51x. I tillegg har kampanjene en gjennomsnittlig konverteringsrate på 2.51%.

Dette er ROAS direkte mot nettbutikk, som vil si at faktisk ROAS når man tar med fysiske butikker kan være høyere.

Bygge opp en troverdighet på kompetanse

For å vise frem deres kompetanse har vi gjort dette gjennom informativt innhold som går inn på relevante temaer innen trening og kosthold. 

1.

La oss ta en kaffe!

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.